Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2008 16:18 - За музикална тоалетна,форматиране без край и отново към партитата...
Автор: koreandur Категория: Лични дневници   
Прочетен: 952 Коментари: 1 Гласове:
0



Цял ден седя на компютъра и никак не ми се пише нещо "плюс",затова и отдавна не съм имала нов постинг.Неща за разказване има и то не малко.
Я да видим как да спретна някаква поредност - 
В началото бе съкрушеното ми Аз....Така де - много кофти преживявания имах - толкова наистина гадни, че не ги и писах, че да не ми се налага да ги гледам,а да мина само на едното вътрешно преживяване.Та мъчно ми беше,ставах и лягах разревана и " бездомна, безнадеждна и унила".Но сме устроени да можем да се справяме.А аз съм късметлийка - имам прекрасни приятели, които много ми помогнаха.
За пръв път от - леле - от 2 години излязох в петък вечер.Досега програмата беше една и съща - вечеря в апартамента на любимия,или без вечеря - пак там.Понякога ходехме на по питие.И това беше.
В посочения петък почти насила се извлякох от къщи(нали бях депресирана),но след настойчивите призиви на приятели - хеле отидох.И - а-да - вярно, беше хубаво,наистина обичах да танцувам,ама готино е да се запознаваш с нови хора....
На другата сутрин бях с главоболие(разбирай махмурлук), а кръстът ме болеше от танци.
Следващата седмица имах една среща - тотален провал.
Казах на една приятелка ,че се чувствам като шепа ориз, хвърлена на земята.
Междувременно в работата ми - безумие без край.Една вечер стояхме до 9.30ч. защото еди-кое-си резюме не било форматирано - а именно булетите трябвало да бъдат тирета, при изброяване началните букви да са малки,след половин час - да са големи, после да има таблици,след малко - да няма...
Спасението е......тоалетната.Именно,именно - точно там.Но тя е специална тоалетна.Нашата сграда е точно до зала България и когато има репетиции или концерти се чува много добре точно в тоалетната.Мхм.Аз така и не можех да се приуча на класическа музика.Досега.Вече ме радва неимоверно.Дори в кенефа.Музикален кенеф.ПФ....
Следващ петък - отново в клуб.Но с нова среща - в течение на вечерта оказала се успешна.Алелуя!
Сетих се, че бях жизнерадостна.Тази вечер се смях много,смях се силно,смях се докато не се свлякох от стола.
О-и още нещо - спомних си, че съм хубава жена.За тия 2 години веднъж не го чух това.Сега си отворих очите и за другите мъже...
А защо ми трябваха толкова меесци извратено търпение към неблагодарен и непоправим индивид?
Довечера пак съм на среща и на коктейли и на танци.
Събуждам се.....



Тагове:   Отново,   край,   музикална,


Гласувай:
0



1. eraklia - :)))
07.07.2008 22:18
събуждаш се...и когато се разсъниш напълно ще бъде чудесно:)) Поздрави:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: koreandur
Категория: Лични дневници
Прочетен: 152570
Постинги: 63
Коментари: 173
Гласове: 906
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930